Om Blåklintens Easy Action

Min tävlingsponny Easy Action är ett fuxfärgat C-ponnysto född 2002, efter ponnyhingsten Power Boy. Henne har jag haft sen januari 2014.
Tävlad upp till felfri Lätt A med sin tidigare ägare. Hoppar som en gud och är väldigt ärlig på hinder! Hon går också väldigt fint i dressyr!
Hon har en personligthet som jag älskar! Ett hjärta av guld och skulle aldrig vilja skada någon.
Hon har sin attityd och det märks att hon är ett fuxsto, haha! Hon har sina åsikter om saker och ting, sina dåliga dagar och hon är väldigt personlig!
Hon kallas för Easy, såklart har jag ju mina egna smeknamn på henne men det är väldigt många!;)
Easy gör för det mesta sitt bästa, förutom om hon har en dålig dag eller helt enkelt vill retas lite med mig bara, som bästa vänner gör!
Jag skulle lätt säga att jag och Easy har ganska lika personligheter och därför passar vi väldigt bra!
Eftersom att hon är bra mycket mer erfaren i hoppning än vad jag är så är hon min lärare, och jag tycker att hon sköter det väldigt bra!
Undrar ni något mer om Easy så ställ en fråga i kommentarsfältet så svarar jag!
























 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad bra det blir med länkarna! Precis såhär jag menade. :D

Svar: Ja visst blir det! Håller på med fler länkar just nu!
Jennifer Lindberg

2014-08-05 @ 15:28:18 / URL: http://jossans.horseworld.se
Postat av: Engla

Vad fin hon är :)

Undrade bara hur långt du vill satsa med henne? :)

Svar: Jag tror inte att henne kapacitet är begränsad. Hon är VÄLDIGT mycket mer erfaren än mig och har tävlat precis under elitklass, LA. Jag låter mig själv utvecklas på henne och jag satsar på att komma så långt vi kan komma! Jag kan rida henne tills ponnytiden är slut så jag har ett bra tag på mig! Tack för kommentaren, kram! :)
Jennifer Lindberg

2014-11-30 @ 19:04:30 / URL: http://ponnietosse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0