Kontakt & samarbete

Mail: [email protected]
 
Maila för vad som helst! Har ingen regel att mailen bara får användas att skicka till om det gäller samarbete;) Jag är öppen för förslag på samarbeten.
 
Instagram: jenniferlindbergs
 
Har väldigt mycket följförfrågningar liggande på lager, så jag är inte den bästa på att checka följförfrågningar. ;) Men skicka gärna ändå så får vi se om jag är duktig nog att acceptera, då kan det isåfall hjälpa om ni kommenterar här på bloggen att ni har skickat, så att jag kollar.
 
Twitter: jennifereasy
 
Kan säga såhär va, att det är ingen större idé att följa mig på twitter för jag skriver knappt något alls där, har det mestadels bara för att följa andra.
 
VideoFy Me: jenniferandeasy
 
Kan vara en bra idé att följa mig där om ni läser min blogg eftersom att jag lägger upp videos där, som kompletterar lite till bloggen eller vad man ska säga. Dock kan jag inte längre lägga upp videos där har jag märkt, men det är för att jag har fullt lagringsutrymme på mobilen;) Men det finns ju iallafall videos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0