2014's sista dag



Ser just nu ut såhär på träkalendern och idag är det 2014's allra sista dag. 
Lämnar ett både fantastiskt och dåligt år bakom mig och 2015 siktar jag mot nya mål.

Nu har jag nästan precis landat hemma efter att ha sovit över hos Nathalie. Ska försöka pallra mig till stallet så fort som möjligt, pussa och rida Easy (om det inte blir allt för mycket styltor av snön) och det enda som är utöver det vanliga i stallet idag är att jag ska fixa nattpåse och så ska jag nog hjälpa till att täcka fönster med sopsäckar.

Jag vet faktiskt inte planerna för denna nyårsafton, men vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Well... you know my plans 😑

Svar: Hehe...
Jennifer Lindberg

2014-12-31 @ 15:29:44 / URL: http://ponnylycka.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0