Idag ska en del göras

Godmorgon... Eller det är inte direkt morgon längre, men iallfall!
Sen halv 7 imorse har jag varit barnvakt till mina småsyskon i 2 och en halv timme när mamma åkte till Joey.
Tjänade 100kr på det;)

Nu här jag precis duschat och nu ska jag springa över till pappa och städa mitt rum eftersom att Linda kommer ikväll. Sen ska jag springa tillbaka till mamma igen och städa mitt rum här.

Sen ska jag byta om till ridkläder och dra till stallet, jag frågade pappa om han ville fota mig och Easy på dressyrträningen ikväll så jag ska kanske knoppa Easy.
Är inte proffset på att knoppa men det går;)

Xoxo Jennifer


Kommentarer
Postat av: Tuva

Är dina föräldrar skilda?

Svar: Ja
Jennifer Lindberg

2014-06-02 @ 08:39:22 / URL: http://goodfello.blogspot.se
Postat av: Tuva

Bloggning? ÄLSKAR din blogg!!!!!

Svar: Tack!
Jennifer Lindberg

2014-06-02 @ 13:37:07
Postat av: Tuva

Bloggning? ÄLSKAR din blogg!!!!!

Svar: Tack!
Jennifer Lindberg

2014-06-02 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0