2014 TAG

Hur har ditt 2014 varit?
Svar: Blandat, ett av dom absolut bästa men också en av dom värsta åren, med dom hittills värsta dagarna i mitt liv.
 
Bästa filmen du såg i år?
 
Svar: The fault in our stars, no words needed. Kan en film få mig att gråta floder utan att en häst dör (gråter inte då heller för den delen, blir bara otroligt upprörd och det gör ont i hjärtat), då är det en film att säga "WOOW" till.
 
Hur firade du din födelsedag?
 
Svar: Bjöd hem ganska många brudar kvällen innan, dom sov över till min födelsedag och vi hade party! :D
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2014? 
Svar: "din soldat", "summer", "outside", "all about that bass".
 
Vilka länder har du varit i?
 
Svar: Thailandet ya knooow;)
 
Bästa resan?
 
Svar: Thailand, dock åkte vi ju dit 2013, men vi var ju där en liten bit in på 2014 också.
 
Sämsta som hänt 2014?
 
Svar: Private..
 
Bästa som hänt?
 
Svar: älskling, själsfrände, man kan också säga Blåklintens Easy Action om man känner för det.♥
 
Bästa köpet?
 
Svar: Om Easy inte får gillas den här gången eftersom att hon egentligen i hemlighet köptes 2013, så säger jag väl mina free jumps.
 
Sämsta köpet?
 
Svar: Kommer inte på nåt nu..
 
Bästa minnet?
 
Varenda sekund i närheten av Easy♥ Eller när jag träffade henne första gången kanske.
 
Sämsta minnet?
 
Svar: Also private.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
 
Svar: Efter att ha spenderat ganska många tusen på allt i hästväg så förstår ni nog svaret.
 
Humöret i genomsnitt under 2014?
 
Svar: Hmm... riktigt svår fråga. Har under 2014 lärt mig att ha en postitiv inställning, har varit överlycklig samtidigt som jag har genomlidit några av dom värsta dagarna i hela mitt liv. Svårt.
Första bilden, första bilden någonsin. Suddig bild, dålig kvalite, men ändå är det den bästa bilden i hela världen♥ Kommer minnas ögonblinket i hela mitt liv♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0