And here we go again

Jag fattar inte vad det är för fel på mig asså, varför går bloggen så jädrans dåligt nu? Varför uppdaterar jag inte? Jag bestämmer mig för att blogga och sen bah nae, kan göra något annat istället. Nej Jennifer, du ska inte göra något annat istället, för det andra du gör då är bara att skrolla igenom instagram några gånger till, fast det bara är bilder du redan sett.

Öhh, blir så trött på mig själv. 
Idag ligger iallafall både en smarrig ridoutfit och ett åsiktsinlägg schemalagt. Nice ha?

Igår skypade jag med Sofie i 2,5 timmar haha, tillslut pratade vi typ inget, vi bara mumlade;)

Igår var ridbanan bokstavligt talat en ishall, en skridskobana. Så tänk er bara en skridskobana framför er, och där ska ni rida. Mm, nice. Så igår det blev vila, igen. Eller det gick att rida i torsdags men mest i skritt och då var det ju min medryttare som red. 

Det är så himla surt att inte ha ridhus, det är lyx på högsta nivå. Vi kommer ha ett ridhus förhoppningsvis till våren, men det behövs ju mer nu. 
Man kan liksom aldrig börja sätta igång och träna för tävlingssäsongen, det känns inte bra.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Men åh vad du klagar!! Tänk på lilla mig då.. Dom gånger jag vill "träna" får jag rida några kilometer till en äng eller så får jag rida 800 meter till en grusplan :P

Svar: Hehe, men jag har ju tävlingsambitioner också och ska träna för tävlingssäsongen 😁😋
Jennifer Lindberg

2015-01-17 @ 12:26:27 / URL: http://ponnylycka.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0