Den är så himla fantastiskt fiiiin!

Rubriken snackar om headern som Jossan har gjort till mitt "test-bloggande" på horseworld som jag startar i helgen. Alltså ni kommer få er en fet överraskning när ni ser den. Superdupermegafin, verkligen!

Jag har letat efter vita dressyrskydd den senaste tiden, för jag tycker det är supersnyggt, särskilt på fuxar. Så att man kan äga dressyrträningarna liksom;)
Dom allra billigaste jag har hittat har kostat 700kr, vilket är helt sjukt.
Men bäst som jag är så köper jag självklart ett pat helt splitternya, i oöppnad förpackning, för 150kr av en tjej i stallet;) Erkänn att det var ett riktigt bra köp;) Framskydden satt perfekt, bakskydden var lite, lite förstora, men eftersom att dom inte är skålformade så spelar det ingen roll, för dom sitter tillräckligt bra för att sitta kvar på rätt plats och inte störa Easy, eller skava.


Easy fick vila igår med för att det var fortfarande is på banan. Men på dom små plättarna det inte var is så var det faktiskt ganska mjukt!

Ha en bra tisdag, måste göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0