Hej

Hej. Jag är väldigt pepp, men också väldigt sur vad det gäller bloggen. Om ni läste mitt förra inlägg förstår ni vad jag menar. Det känns liksom så himla dåligt att man inte kommer ens en liten millimeter fast man har jobbat jättehårt under så lång tid. Bloggen rörde sig uppåt till en början, men sedan stannade den, läsar-antalet minskade väldigt mycket och under dom ett halvår har jag ingen statistik att vara stolt över, absolut inte. Och det spelar inte någon roll hur många åsiktsinlägg jag skriver, hur bra uppdatering jag har, eller hur varierande inlägg bloggen innehåller, statistiken är den samma. Låg och dålig, riktigt, riktigt dålig statistik.

Visst har alla sina dalar och toppar, men det den hör statistiken hamnar i allt djupare dalar vill jag lova. Inga nya läsare engagerar sig i mina inlägg. Jag har några stycken, som är inne varje dag, och jag har ännu färre som faktiskt kommenterar och engagerar sig. Så vet ni vad? Jag håller på att planera ett byte till Horseworld. Jag tror att bloggen får en mycket större chans att lyftas fram i sin egen kategori och "nisch", hästblogg. 
Där är det mycket mer anpassat för den här typen av blogg. Känns som att det finns mycket mer gemenskap mellan bloggarna där, och det är ju inte så konstigt, det är ju hästbloggar samlade på ett och samma ställe.
 
Men man ska inte hoppas för mycket på att det blir en flytt, för att jag vill ha med mig hela bloggen då, jag vill inte starta från inlägg nummer 1 igen. Jag vill ha allt mitt arbete och alla mina inlägg på en och samma blogg.


Om en flytt ska ske så ska alla mina 519 inlägg hänga med till den nya portalen.


Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar: Tack så mycket <3 Ja det är verkligen svårt att tänka på framtiden när man vet hur annorlunda det kommer att bli en dag. man får verkligen ta vara på den lilla tid man har med sina hästar medan man har chansen!

Svar: Ja verkligen! Tack för kommentaren:) kram
Jennifer Lindberg

2015-01-18 @ 15:21:25 / URL: http://lisafager.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0