Jag förstår inte

Vet ni vad? Jag har just insett hur trött jag är på att blogga... Eller nej, snarare, nu har jag blivit trött på att blogga.
Jag har bloggat här i 7 månader. Och ska jag berätta en sak? Det har inte hänt ett skvatt med statistiken på cirka 6 månader. 
Den sjunker snarare, det händer ingenting, och det spelar ingen roll hur mycket jag levererar, det händer fortfarande inget. Jag kan inte klättra på någon lista om inget händer.
Jag fattar inte. Och det är inte roligt. Och det ger ingen motivation. 

Men nu, eftersom att jag är arg, så kommer jag också bli otroligt envis, leverera som aldrig innan och visa den här dumma statistiken att det är dags att den ökar.

Nu kanske ni tycker att "ameh Gud vad hon tänker på statistik", "hon kanske inte ska blogga om hon bara bryr som om hur många läsare hon har".

Fast när man har jobbat hårt med en blogg i 7 månader, då vill man väldigt gärna se ett resultat av arbetet. Men detta arbetet var tydligen förgäves och 7 månaders arbete var tydligen förgäves, för inga villa öppna ögonen för det ändå.

Förutom några få, jag har läsare som bryr sig, men jag vill ju att fler får upp ögonen för bloggen, efter 7 MÅNADER! Jag har jobbat otroligt med den här bloggen under den tiden, men inte har det gett resultat.

Jag tror, att om det hade varit någon annan som drev den här bloggen, så hade den personen tröttnat efter 1 vecka, för att den inte såg resultat. Men jag älskar ju att blogga här, jag vill ju snacka med er i kommentarsfälten men ni håller tyst. Detta är ett starkt bevis på att jag verkligen, verkligen vill blogga och utveckla den här bloggen, jag har satt ner foten och sagt hur jag känner över den här statistiken nu, någon annan hade inte ens gjort det, den hade bara slutat efter knappt en månad om den inte ser bra resultat direkt, då suktar man efter endast läsare, och inte en bra blogg, för då har man inte hunnit bygga upp något.
Nellie är den jag alltid ser upp till och hon gör att jag också vill fortsätta driva den här bloggen framåt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du har inte funderat på att byta till horseworld? När jag bytte dit så sköt min statistik i taket och jag fick verkligen tillbaka blogglusten igen. Där är det mycket lättare att få ökad statistik, tycker jag, och lättare att få bloggen att synas. Systemet kan verka krångligt till en början, men efter ett tag så är det väldigt smidigt. Bra service från bloggportalens sida, det är en väldigt härlig gemenskap bloggare emellan och topplistan finns alltid som ett mål att ta sig upp på. Kämpa på med bloggen Jennifer, snart kommer det framgång ska du se! ❤️

Psst.. Vill du ha hjälp med en ny header? Byta bloggportal? Tips på hur du ska driva bloggen framåt? Eller något annat? Det är bara att du hör av dig!

Svar: Åh Jossan, tack för kommentaren! Mejlar dig nu direkt!
Jennifer Lindberg

2015-01-18 @ 09:25:38 / URL: http://jossans.horseworld.se
Postat av: Alice

Tycker Jossans kommentar är väldigt bra. Jag tycker också om horseworld väldigt mycket.

Jag förstår verkligen hur du känner. Det krävs mycket tid att driva en bra blogg och leverera på sin blogg. Då är det surt när det känns som om statistiken bara förblir den samma hur mycket man än kämpar, även om statistiken inte är vad man bloggar för. Men det finns ju inget annat sätt än att bara fortsätta kämpa och nån gång då kommer det framgång även om det tar tid. Fortsätt kämpa Jennifer, jag tror på dig <3

Svar: Åh tack Alice! Det värmer att höra! Ja, jag planerar ett byte till horseworld, känns som en bättre gemenskap där! <3
Jennifer Lindberg

2015-01-18 @ 12:17:15 / URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Julia Forsbacka

Sju månader är inte så mycket! Ge inte upp :)

Svar: Nejdå, jag ger inte upp, jag ska fortsätta på horseworld, och jag hade inte gett upp här heller. Vore bara trevligt att iallafall vara lite bättre än den dagen man startade bloggen:)
Jennifer Lindberg

2015-01-18 @ 18:24:00 / URL: http://forcebacka.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fortsätt som du gör så kommer det gå jätte bra för dig i framtiden! :)

Svar: Tack!!
Jennifer Lindberg

2015-01-19 @ 13:05:48 / URL: http://fanzyy.blogg.se/
Postat av: Lovisa Magnusson

Tycker du ska byta till Horseworld. Ibland kan de vara härligt med en uppfräschning. Min statistik höjdes väldigt mycket när jag bytte till HW. Har nästintill 100 läsare mer än vad jag hade på blogg.se. Självklart är det inte något fel på blogg.se, men jag trivs iallafall bäst på HW.

Lycka till :D Har du frågor om portalen eller något annat så är det bara att kontakta mig :)
Kram

Svar: Tack så mycket för kommentaren Lovisa! Det känns som att de flesta har fått höjd statistik när det flyttat till horseworld och jag kommer börja där, har bestämt mig helt nu:) kontaktar dig absolut om jag har frågor!
Jennifer Lindberg

2015-01-21 @ 17:58:34 / URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0