Ny vecka!

Den här veckan, eller tja, i helgen tror jag iallafall att jag kommer provblogga på horseworld! Jag provar att blogga där och se hur jag trivs med det. Men jag kommer nog se till att denna bloggen får ett inlägg om dagen iallafall. 

Och om jag nu skulle trivas bättre där, så kommer jag nog överge den här bloggen.
Det går inte att flytta över hela bloggen dit, eller jo, om man kopierar varenda inlägg, men då blir det ändå inte rätt för då står det ju inte samma datum som inläggen är skrivna egentligen.

Isåfall kommer ju min den här bloggen finnas som ett "arkiv".

Men det är till helgen som jag fixar det så jag har lite tid.

Ha en bra dag hörni, en bra måndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0