Veckans mål

Nu har det ju gått ett tag sen jullovet och då tänkte jag att det är dags att köra igång med veckans mål igen!

Börja testblogga på Horseworld i helgen. Är dock ganska säker på att jag stannar där och att det inte bara blir "test-bloggning".

Känna mig nöjd över min prestation på SO-provet imorgon. Inte för att jag har lagt någon tid på att plugga, hehe, men jag kan ändå mycket för det är i princip det ändå vi har jobbat med hela lektionerna halva förra terminen.

Ta mitt pilates-träningsschema på största allvar resten av veckan. Vill ni prova på att träna pilates? Men inte har en aning om hur ni ska börja? Då tipsar jag detta träningsschema till er:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0